نتایج مقدماتی جام جهانی برزیل2014 19 نوامبر

مکزيک با غلبه بر نيوزيلند مسافر برزيل شد


مکزيکي‌ها با شکست نماينده اقيانوسيه به عنوان چهارمين تيم منطقه کونکاکاف جواز صعود به مرحله نهايي جام جهاني 2014 را کسب کردند.


 

در ادامه بازي‌هاي مرحله پلي‌آف انتخابي جام جهاني 2014 صبح امروز (چهارشنبه) تيم ملي مکزيک، تيم چهارم جدول رده‌بندي مرحله انتخابي منطقه آمريکاي شمالي، مرکزي و حوزه درياي کارائيب (کونکاکاف) در بازي برگشت پلي‌آف در خانه نيوزيلند با نتيجه 4 بر 2 به پيروزي دست پيدا کرد تا با احتساب پيروزي 5 بر يک بازي رفت، در مجموع 2 بازي رفت و برگشت با نتيجه 9 بر 3 نماينده اقيانوسيه را شکست دهد. 

در اين بازي 3 گل نخست تيم ملي مکزيک را اوريبه پرالتا در دقايق 14، 29 و 33 و گل چهارم اين تيم را کارلوس آلبرتو پنا در دقيقه 87 به ثمر رساند. پرالتا در بازي رفت نيز 2 گل زده بود. گل‌هاي نيوزيلند را نيز کريس جيمز در دقيقه 80 از روي نقطه پنالتي و روري فالون در دقيقه 84 به ثمر رساندند.

به اين ترتيب تيم ملي مکزيک به عنوان سي و يکمين تيم به جام جهاني صعود کرد. آخرين تيم راه يافته به جام جهاني 2014 نيز بامداد پنج‌شنبه در بازي برگشت پلي‌آف ميان تيم‌‌هاي ملي اروگوئه و اردن مشخص خواهد شد. جدال رفت اين 2 تيم در خانه اردن با نتيجه 5 بر صفر به سود نماينده آمريکاي جنوبي خاتمه پيدا کرده است.

فرانسه با حذف اوکراين راهي برزيل شد


تيم ملي فوتبال فرانسه هم به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.


در چهارمين مسابقه از دور برگشت پلي‌آف جام جهاني 2014 برزيل در قاره اروپا، در ديداري حساس تيم فوتبال فرانسه در در ورزشگاه استاد دو فرنس پاريس ميزبان اوکراين بود.

ديدار رفت دو تيم در اوکراين با نتيجه عجيب 2 بر صفر به سود اوکراين به پايان رسيد بود و خروس‌ها (لقب تيم ملي فرانسه) در خانه کار مشکلي براي جبران اين نتيجه داشتند.

اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود فرانسه به پايان رسيد تا اين تيم بازگشتي رويايي داشته باشد و موفق شود در مجموع دو ديدار رفت و برگشت با نتيجه 3 بر 2 اوکراين را از پيش رو برداشته و راهي جام جهاني برزيل شود.

ساخو در دقيقه 22، بنزما 34 و هاسيف 72 (گل به خودي) در اين ديدار براي فرانسه گلزني کردند.

همچنين خاشريدي از اوکراين در دقيقه 47 با دريافت کارت زرد دوم اخراج شد تا حدود يک نيمه را اوکراين 10 نفره دنبال کند.

صعود پرتغال به جام جهاني با هت‌تريک رونالدو


تيم ملي فوتبال پرتغال به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.


 

در حساس‌ترين مسابقه از دور برگشت پلي‌آف جام جهاني فوتبال در قاره اروپا از ساعت 23:15 تيم‌هاي فوتبال سوئد در حالي از پرتغال پذيرايي مي‌کرد که در ديدار رفت پرتغال موفق شده بود با تک گل کريستيانو رونالدو با نتيجه يک بر صفر سوئد را از پيش رو بردارد.


به گزارش فارس ،اين ديدار در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود پرتغال به پايان رسيد.


اين ديدار جذاب همانطور که پيش‌بيني مي‌شد دوئل زلاتان ايبراهيموويچ و کريستيانو رونالدو بود که رونالدو هت‌تريک کرد و زلاتان نيز 2 گل تيمش را به ثمر رساند.


ابتدا رونالدو در دقيقه 50 پرتغال را يک بر صفر پيش انداخت اما در ادامه و در حالي که هواداران سوئد از صعود اين تيم نا اميد شده بودند نوبيت به زلاتان رسيد تا با دو گل خود در دقايق 68 و 72 سوئد را 2 بر يک پيش اندازد تا اميدها به اردوي اين تيم بازگردد اما اين پايان کار نبود و رونالدو بالاخره در دوئل با زلاتان پيروز شد و دو گل حساس ديگر در دقايق 77 و 79 به ثمر رساند تا باز هم پرتغال 3 بر 2 پيش بيافتد.


بدين ترتيب تيم ملي پرتغال در مجموع موفق به شکست 4 بر 2 سوئد شد و به جام جهاني 2014 برزيل صعود کرد.

کپی بدون ذکر منبع حرام است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:نتایج مقدماتی جام جهانی برزیل2014,نتایج مقدماتی جام جهانی برزیل2014 19 نوامبر, | 14:24 | نویسنده : امیرحسین رسولی |
  • سیتی جاوا
  • تمپ بلاگ